سایت دانشجویان عمران 88 : این روز ها...

این روزها یاد ۱ سال گذشته می افتم و با خود می گویم: چه زود (ربع) مهندس شدیم!

“مرور زمان به خودی خود بسیاری از نگرانی ها را ازبین می برد…” دیل کارنگی



این روزها به میمنت حضور گرما در تهران، کمی بیشتر استراحت می کنیم!

“اسپانیایی ها نمیدونند اینجا چقدر تعطیل کردن آسونه“...عادل فردوسی پور



این روزها از کار کردن بسیار کمتر از خواندن ریاضی ۲ و استاتیک خسته می شوم!

“کار ، بهترین تسکین دهنده افکار پریشان ، و غم است…” ارد بزرگ



این روزها موسیقی زیاد گوش می کنم. (مثل همیشه)!

“تنها موسیقی مرا به شناسائی خداوند راهنمائی کرد.” دوموسویه



این روزها زیاد(ی) فکر می کنم. حتی هنگامی که مثلا مشغول «کارم».

“چقدر کم اند آنانی که با چشمهای خود میبینند وبا قلبهای خود احساس مینمایند…” اینشتاین



این روزها از دوستانم راضی نیستم. هیچکدام “من” را نمی شناسند.

“خویشتن و مردم را هنگامی می شناسی ، که تنها شوی…” ارد بزرگ



این روزها جای خالی فرد خاصی را حس می کنم. امکان تلاش برای پرکردنش هست، اما ریسک نمی کنم!

“انسان های آزاده دل شکسته و پر غرور خود را پنهان میکنند…” فردریش نیچه



این روزها…حس آشنایی ندارم
انگار میان دو برهه زندگی ام
منتظرم آینده متفاوت را ببینم…

“آینده از آن کسانی است که به استقبالش می روند…” فردریش نیچه


برگرفته از : دانشجویان عمران 88
http://pgucivil88.mihanblog.com/post/52

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

The daughter is the kindness of the world to the parents. -The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Great Orod World Foundation - GOWF

آژانس خبری بین المللی کوکچه : ارد بزرگ ، احمدشاه مسعود و گلرخسار صفی آوا