سایت مریم حلم زاده : سخنان بزرگان 3

در غرب دلبستگی ما به موفقیت باعث سست شدن ما در خطر کردن می شود. آنچه از این خطر کردن می آموزیم به آن موفقیت می ارزد. و این ترس از شکست است که تعیین می کند که بیاموزیم یا نه؟ . پارکر پالمر


خطا فرصتی است که هوشمندانه تر باشیم . هنری فورد


پیشرفت تنها در سایه آمادگی همیشگی ما بدست می آید . ارد بزرگ


هر چه شما را نمی کشد شما را قوی تر می کند . مارلون براندو


من هفتصد بار اشتباه نکردم. من یک بار اشتباه نکردم من زمانی موفق شدم که هفتصد راهی را که موفقیت آمیز نبود اصلاح کردم. هر گاه راهی را که عمل نمی کرد حذف کردم راهی را پیدا کردم که کار می کرد . توماس ادیسون


هر گاه خبر های بد را به عنوان یک نیاز به تغییر و نه یک خبر منفی پذیرفتید شما از آن شکست نخورده اید بلکه از آن چیزهای تازه آموخته اید . بیل گیتس


برگرفته از :
http://www.truehelm.mihanblog.com/post/54



مطالب گذشته سایت قاره کهن

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

The daughter is the kindness of the world to the parents. -The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

آژانس خبری بین المللی کوکچه : ارد بزرگ ، احمدشاه مسعود و گلرخسار صفی آوا

War with hard days makes us steel. -The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani