خبرنامه

خبرنامه


چگونه متفاوت باشید

Posted: 20 Jul 2013 03:59 AM PDT

برای تهیه انواع کیک، به جای شیر می‌توانید آبمیوه را جایگزین کنید، به این ترتیب طعم کیک شما هم تغییر خواهد کرد.
ـ اگر مقداری از نان سفید اضافه آمده و مصرف نمی‌شود، چاره این است که آنها را در فر یا توستر برشته کنید و به سوپ بیفزایید. در انتها سوپ را در مخلوط‌کن بریزید و بعد سرو کنید.
ـ برنج خرد شده را می‌توانید در سوپ، آش و دلمه استفاده کنید زیرا بهتر لعاب می‌اندازد و غذا یا دسر شما را خوشمزه‌تر می‌کند.
ـ اگر چند برگ کاهو اضافه آمده و به اندازه‌ای نیست که بتوان با آن سالاد درست کرد، می‌توانید آن را خرد کنید و به کو...بزی بیفزایید و یا برای ته‌دیگ مانند نان در کف قابلمه قرار دهید، بسیار خوشمزه خواهد شد.
▪ آب کردن شکلات تخته‌ای (برای استفاده در انواع کیک و شیرینی)
راه اول) تکه‌های شکلات را در کاسه‌ای قرار دهید و نصف استکان قهوه داغ روی آن بریزید. هم زود آب شده و هم شیرینی شما خوش طعم می‌شود.
راه دوم) استفاده از روش طبخ غیرمستقیم. شکلات را دریک ظرف گود بریزید و این ظرف را در ظرف بزرگ‌تر حاوی آب گرم قرار دهید؛ ظرف بزرگ را روی حرارت کم قرار دهید و شکلات را مرتب هم بزنید تا آب شود.

نکته هایی باریکتر از مو در خانه

Posted: 20 Jul 2013 03:44 AM PDT


گچبری‌ها و بعضی لوازم گچی منزل پس از مدتی زیبایی و سفیدی خود را از دست می‌دهند و کدر و تیره می‌شوند.
شما می‌توانید کمی نشاسته را درآب حل کنید نتیجه مثبت خواهد بود و برای اشیای مرمری نیز از این محلول می‌توانید بهره‌مند شوید.
ترک‌خوردگی فنجان‌ها و ظروف چینی را با شیر می‌توان برطرف کرد بدین منظور فنجان را درون شیر قرار داده و به آرامی به مدت نیم ساعت بجوشانید اگر ترک فنجان زیاد نباشد پروتئین موجود در شیر ترک را کاملا می‌پوشاند و چینی شما جوش خواهد خورد.
برای پاک کردن جای بد منظر برچسب‌های مختلف روی در یخچال می‌توانید روغن جلای مبلمان را روی آنها پاشیده و سپس با دستمال نرمی پاک کنید.
- برای از بین بردن بوی بدی که از فر آشپزخانه به مشامتان رسیده و شما را ناراحت می‌کند، می‌توانید قبل از پخت غذا ماهیتابه‌ای را تا نصفه با مخلوط آب و سرکه پر نموده و وسط فر قرار دهید. حال باید فر را به‌مدت چند دقیقه گرم کرده و سپس بگذارید تا سرد شود.
- برای برطرف کردن چرک یقه پیراهن، قبل از قراردادن آن در ماشین لباسشویی می‌توانید روی یقه پیراهن صابون ...ه و ۱۵ دقیقه‌ای صبر کنید. سپس آن را در داخل ماشین لباسشویی بیندازید تا تمیز تمیز شود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

The daughter is the kindness of the world to the parents. -The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Great Orod World Foundation - GOWF

War with hard days makes us steel. -The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani